:: IT ::

IT??
Information Technology???
dah lama x sebut istilah ni
ohh...mama grad ngan istilah kat atas ni
ye ker??
tetibe blur kejap
rase cam bukan dak IT lak
bkn dak FTSM
erkkk.....sungguh tidak kenal asal usul
sbb sejak grad smpi skrg...
tu la tempoh mama tinggalkan dunia n bahasa IT
6 tahun
lama tu...kalau anak dah darjah 1 tu
penat blaja xyah cite la
nak abiskan degree tu dah dekat 4 tahun
dah grad..cert...cam x guna lak
huhuhuhuhu......
skrg ada peluang lg ker nak masuk bidang ni???
owwhhh...sungguh terlambat...sangat2......huhuhuhu
napela jadi camni ek
tetibe cam bersedih lak
stop sampai cni la.... =((.....

Comments

zura lias said…
aku plak rase..kenape aku amik IT..nape dulu aku tak amik bidang yang aku suka..asal aku mintak keje je mesti takleh lari dari IT..mesti nak kena humban masuk dalam bidang IT gak..bila le aku leh keje bukan bidang IT...kesimpulannye..kite manusia biase ni memang sentiasa ade rase kekurangan..rase tak puas atie..itu normal.. P.E.A.C.E
Mrs Shyza said…
aku kalo pk kan,dh malas nk keje IT..tetibe rasa nk keje jadik kerani jek..senang,takyah pk coding..muahahah....
tp IT best sbnrnye....buat kite berpk..balik rumah,selagi coding tak settle,slagi tu la dok pk..mandi,dlm toilet,masak,asyik ingt coding jek...IT gile...aku tak gile..heheheh
kuza: aku pun suke camtu...pk coding x henti2...cam ms blajar dlu...tp nk wat camna..rezeki aku bkn kat ctu...hukhukhuk....bile la nk dpt kerjo ni....ank dah 2 dah...huhuhu....

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::